Vrancea e casa mea. A fost dintotdeauna. Oamenii ma respecta, iar eu ii respect la randul meu. M-au trimis in parlament cu speranta ca ii voi reprezenta cu cinste si le voi spune adevarul. Asta ma straduiesc sa fac in fiecare zi. Pentru familia mea, pentru vecinii mei, pentru alegatorii mei si pentru cei care nu m-au votat. Uneori regret ca ziua nu are decat 24 de ore, ca saptamana nu are decat 7 zile si ca nu pot deveni ubicua, pentru a fi, in acelasi timp, in toate locurile in care imi propun sa fiu. Ca om de afaceri dau de lucru la 3000 de oameni, majoritea femei, le platesc salariile la timp, le ofer conditii civilizate de munca si ma asigur ca toate darile catre stat sunt achitate. Le ascult problemele, ma sfatuiesc cu ele, le nasesc copiii si incerc sa ajut cat de mult pot. Ca parlamentar activitatea mea e transparenta. Ca mama incerc sa fiu aproape de fiul meu, de Andrei, cea mai importanta fiinta din lume, pentru mine. Cand ma intorc acasa, la Focsani, la fiecare sfarsit de saptamana, lumea ma saluta, nu ma dispretuieste, nu ma ignora. De ce ar face-o? Sunt un om onest, care a ales sa se implice in viata societatii. Primesc semnale astazi ca un reporter, al carui nume imi scapa, publica pe blogul lui informatia ca nu mai trec pe acasa de frica oamenilor. Si ca, in plus, as avea si motive amoroase. Pe toti cei care gandesc la fel ii asigur ca nu mi-e frica decat de Dumnezeu si ca in sufletul meu dragostea este un sentiment care a ramas nealterat de intamplarile vietii. Ceea ce va doresc tuturor!
"A fi impreuna este un inceput, a ramane impreuna este un progres, a lucra impreuna este un succes" - Henry Ford.
Categorii

Comentarii recente
| Un cetăţean on Cu infinita tristete, de Ziua … | |
| VERONA on Cu infinita tristete, de Ziua … | |
| Intelectualul subţir… on Cu infinita tristete, de Ziua … | |
| Un cetăţean on Cu infinita tristete, de Ziua … | |
| Alin on Cu infinita tristete, de Ziua … |
Articole recente
Pagini
Cauta in blog
Blogroll
Arhiva
- februarie 2012
- ianuarie 2012
- decembrie 2011
- noiembrie 2011
- octombrie 2011
- septembrie 2011
- august 2011
- iulie 2011
- iunie 2011
- mai 2011
- aprilie 2011
- martie 2011
- februarie 2011
- ianuarie 2011
- decembrie 2010
- noiembrie 2010
- octombrie 2010
- septembrie 2010
- august 2010
- iulie 2010
- iunie 2010
- mai 2010
- aprilie 2010
- martie 2010
- februarie 2010
- ianuarie 2010

65 comentarii
Feed-ul pentru comentariile acestui articol
17/06/2010 la 16:16
Bibliotecaru
@ Sorina Plăcintă
M-au trimis in parlament cu speranta ca ii voi reprezenta cu cinste si le voi spune adevarul.
Păi de ce nu le spuneţi adevărul? Iată, puteţi comenta legalitatea acestor donaţii obligatorii pe care domnul Boc le impune în calitatea sa de premier. El le spune celor pe care îi are în subordine, dai o parte din “salariul nesimţit” drept donaţie sau te dau afară. Sunt legale aceste donaţii obligatorii sau reprezintă un şantaj ilicit? Sunteţi parlamentar, aveţi căderea de a cerceta ceea ce face Guvernul şi cât de legal face… Puteţi spune adevărul celor care v-au ales.
Ce spune un ziarist sau altul, contează mai puţin… propria conştiinţă este importantă. Lăsaţi ziariştii care sunt mai interesaţi de viaţa privată a domniei voastre decât de activitatea ca parlamentar să-şi facă planul la revistă… Încă o dată, importantă este conştiinţa.
17/06/2010 la 20:04
danb
Doamna senator deschide o tema interesanta, de la ce punct trebuie sa te aperi impotriva unei calomnii. Eu as indrazni sa apreciez ca in acest caz specific nu era cazul sa reactioneze.
Aceasta postare va starni hoardele de internauti sa caute bloggul respectivului ziarist si in continuare il vor urmari periodic pt. a vedea daca mai apare ceva nou. Deci practic doamna senator ii face reclama respectivului reporter.
Punctul pe care l-as aprecia este “amnezia” doamnei senator relativ la numele reporterului, lucru care face cautarea mai dificila.
17/06/2010 la 20:31
Intelectualul subţire
danb
În sfârşit gândim la fel .
17/06/2010 la 20:59
danb
@ Intelectualul Subtire
lasa dom’le ca la treaba aialalta deja era groasa, deja incepusera sa o dezvolte. Si eu zic ca a fost bine, a iesit, a zis doua vorbe si s-a inchis.
17/06/2010 la 21:06
danb
@ Bibliotecaru
V-as pune o intrebare, credeti ca domnul Boc e seful doamnei Placinta sau invers, doamna Placinta e sefa domnului Boc ? Pt. ca cererile dumneavoastra se justifica doar in varianta a doua.
Ati putea face aceste cereri pe blogul domnului Boc, al domnului Vladescu care a initiat actiunea sau al domnului Videanu care a imbratisat imediat ideea.
Sac, astia n-au blog, comunica telepatic cu electoratul.:-)
17/06/2010 la 21:20
Intelectualul subţire
danb
Nu mă gândeam la treaba aialaltă . Mă gândeam aşa , în general . Ia uite , deja nu ne mai înţelegem , nu mai gândim la fel .
17/06/2010 la 21:42
Bibliotecaru
@ danb
Între domnul Boc şi doamna Plăcintă nu există (nu ar trebui să existe) o relaţie de subordonare. La partid ar trebui să fie colegi, cu roluri diferite date de partid, iar ca funcţie publică, există separarea puterilor în stat, deci un echilibru între Parlament şi Guvern.
Spun acele lucruri aici pentru că un parlamentar are datoria să controleze activitatea guvernului. Dacă aţi observat există posibilitatea de a interpela sau de a înfiinţa comisii de anchetă sau de depunere de moţiuni simple ori de cenzură…
Dacă domnul Boc ar avea blog… eheheheiii… Aş fi extrem de ocupat.
17/06/2010 la 22:07
danb
@ Bibliotecaru
Daca isi face Boc blog vezi ca el vorbeste o limba romana mai speciala. Azi la Stiri vroia sa faca “analizele la toate nivelele”. Adica cum ar veni ia toate uneltele alea de nivelat din tara si le analizeaza, deci pentru moment ar avea ceva treaba, mai dureaza cu blogul
17/06/2010 la 22:19
Bibliotecaru
@ danb
Astfel de greşeli fac şi eu, stimate domn. Dacă face acele analize “pe bune”, poate spune şi nivelili, că nu mă supăr.
17/06/2010 la 22:35
danb
@ Bibliotecaru
Da de unde stiti dumneavoastra ca a facut vreo greseala. Poate a vorbit pe bune. Nivela este o unealta foarte buna, cu ea poti sa nivelezi toate denivelarile. Si cum are foarte multe denivelari in Parlament si Guvern trece cu nivela peste ele si gata, s-a rezolvat. Da ii trebuie o nivela buna, de aia analizele.
17/06/2010 la 22:49
Bibliotecaru
@ danb
Păi dacă insistaţi, mă văd nevoit să citez din Dicţionar ortografic, ortoepic şi morfologic al limbii române, ediţia a II-a revăzută şi adăugită, Editura Univers Enciclopedic, 2005
nivél (înălţime, stadiu, treaptă) s.n., pl. nivéluri/nivéle
Iată că DOOM-ul cel nou normează derivarea regresivă a cuvântului.
Nivel vine din francezul “niveau” iar nivelă din francezul “nivelle”, este evidentă rădăcina comună cu a nivela (respectiv “niveler” în limba franceză).
17/06/2010 la 23:07
danb
@ Bibliotecaru
Pai si eu n-am zis tot asta ? Ca sa ne lamurím cred ca ar trebui intrebat domnul Boc ce anume doreste sa analizeze, nivelurile sau nivelele.
17/06/2010 la 23:21
romanasul
Intradevar, menirea dvs. in Parlament este de a ne reprezenta si a lua deciziiile cele mai bune pentru imbunatatirea nivelului de trai al nostru al tuturor. Ce te faci cind odata ajuns acolo nu poti sa-ti duci la indeplinirile din campania electorala? Noi,alegatorii tai nu cred ca putem astepta pina la calendele grecesti pina ai sa te absolvi de aceste sarcini. Primul test l-ai picat chiar marti 15 iunie, nu caderea guvernului e solutia ci dezbaterea de catre alesii poporului a masurilor de scadere a nivelului de trai. De ce guvernul tau, eu nu am incredere in el nici 0.1%, ocoleste cu obstinatie dezbaterile in Parlament. In concluzie, te-am ales degeaba ca oricum deciziile in tara asta, pe care cu buna stiinta ne-ati confiscato, le ia tot un grup obscur si incapabil de a ridica nivelul de trai al romanilor si ca urmare nu mai ai nicio legitimitate sa ne reprezinti.
17/06/2010 la 23:26
ingineru'sef
Dupa zile intregi de tensiune politica,stres,ciorovaiala pe blog,ceva placut mi s-a intamplat in seara asta.
Mexic-Franta 2-0.
Adieu,les bleus!Fotbalul a fost servit!
18/06/2010 la 12:19
Intelectualul subţire
@ românaşul
Erai parcă mai simpatic atunci când erai @ vrânceanul vesel cu toate că aveai o veselie mai aparte , motivele tale de bucurie neputând să le înţeleg .
Acum eşti trist şi nervos . Eu ţi-am citit cu compasiune postarea . Rugămintea mea este ca pe viitor să fii mai atent cu gramatica pe care , ca să te citez , ai cam ” confiscato ” . Nu te nelinişti , şi eu , mai ales la nervi , mai fac greşeli gramaticale . Dar parcă tu faci prea multe , prea evidente şi postarea devine greu de citit . Poate eşti mai nervos decât pot ajunge eu vreodată , cine ştie .
Încă două constatări : nu-i frumos să iei la per tu un senator ( cu mine nu-i problemă ! ) şi cine sunt aceşti ” noi ” ? , te-au delegat TOŢI alegătorii senatorului să vorbeşti în numele lor ?
În rest , din partea mea poţi să critici cât vrei , de aia eşti cetăţean .
Te rog , nu mă fă şi tu propagandist portocaliu că nu mai suport .
18/06/2010 la 14:06
danb
@ Intelectualul subtire
Dar ce culori e voie ?
18/06/2010 la 15:05
Intelectualul subţire
Alb , danb , alb . Eu sunt ăla cu ramura de măslin în mână . Sunt din ” partidul ” pacifiştilor .
Apropo , ce culori se mai poartă anul ăsta ?
18/06/2010 la 16:51
danb
@ Intelectualul subtire
Pai cica rosu si galben. Anul trecut era portocaliul da anu asta esti total in afara trendului daca ai pe tine asa ceva.
18/06/2010 la 17:43
Intelectualul subţire
Azi am intrat pe blogul lui Mihai Voicu să dau bineţe la liberali , nu de alta , dar poate peste ani şi ani mă voi înscrie şi eu în acest partid . Aaa , nu v-am spus , sunt niţel mai de dreapta , aşa , ca temperament .
Am avut o surpriză tare neplacută , o premieră . Am fost cenzurat . Eu ! Eu care am simpatii liberale ! Am fost cenzurat de un liberal !
Haideţi să vă spun şi de ce , poate am fost eu prea nepoliticos …
Deci :
” mihaivoicu spune:
iunie 17, 2010 la 23:56 |
Parlamentarii PD au primit azi un sms prin care erau informati ca nu va avea loc nicio remaniere in perioada urmatoare ”
Eu îmi fac de treabă şi-l întreb ca un gentelman ce sunt :
” Mihai Voicu
Spuneţi că pedeliştii au primit un sms privind remanierea .
Dar d-stră de unde ştiţi ? Trageţi cu urechea la colegii de parlament ? Aţi aruncat un ochi pe telefonul adversarilor politici ? Aveţi cârtiţe ?
Nţţţ , nu-i frumos …”
Postarea asta a stat la moderat o juma de oră şi apoi s-a pierdut în neantul internetului .
Am mai scris o postare şi-am păţit la fel . Am spus apoi că-i ruşinos ce se întâmplă , nici la Năstase nu-i cenzura asta . Nimic . Doar neantul internetului .
În ultima postare am scris că roşii şi portocaliii sunt hoţi iar liberalii sunt cinstiţi şi deştepţi şi-ar trebui să conducă ţara . Ce credeţi că s-a întâmplat ? N-o să vă vină să credeţi … Nimic . A fost prea târziu pentru mine . Am fost etichetat , ştampilat , clasat …
Are cineva un nickname ca lumea , să mai încerc o dată ? Dar am impresia că-mi trebuie şi un alt calculator .
Vaaai , tocmai liberalii …
18/06/2010 la 18:41
Bibliotecaru
@ Intelectualul subţire
S-ar putea ca pe blogul lui Mihai Voicu să intre în moderare cei care postează pentru prima dată (nick plus adresa email). Sfatul meu este să aşteptaţi până ce apare cu un comentariu domnul Voicu pentru a fi sigur că aţi fost moderat.
18/06/2010 la 18:43
Bibliotecaru
Dacă cumva nick-ul a fost “vizionaru”, deja a apărut comentariul.
18/06/2010 la 19:35
ingineru'sef
@Intelectualu subtire,
ai facut ceva valva pe la blogu’lu’Voicu.Ghici de unde a pornit toata agitatia?
18/06/2010 la 20:39
intelectualul subtire
Bibliotecaru
Tehnica asta de a afisa in urma comentariul pentru a nu mai fi citit am mai vazut-o . Dar o sa merg pe mana d-stra si o sa-mi pastrez calmul , sperand ca a fost doar un mod de a primi noii postatori .
18/06/2010 la 20:40
danb
Ma uitai si eu pe blogul lui Voicu si m-a surprins un fapt, violenta de limbaj aproape identica cu a liberalilor vranceni.
Si in campanie erau extrem violenti verbal si pe blogguri si pe bannere si pe spoturi. Cei din Vrancea, premiera in politica romaneasca, au ajuns de li s-a interzis un spot de catre BEJ.
Ciudata specie, oare or fi avand vreo scoala de injuraturi pe undeva ?
18/06/2010 la 21:59
Bibliotecaru
@ intelectualul subtire
Este o funcţie comună a serverului wordpress. De acum încolo comentariile vor apărea imediat, după prima aprobare. Pe cei noi îi moderează până primesc o aprobare, după care, în lipsa altor prevederi, veţi putea posta şi comentariul apare imediat. Şi eu am avut la început aceiaşi reacţie pe blogul domnului Voicu când am postat primul comentariu
18/06/2010 la 22:54
ingineru'sef
@danb,
eu urmaresc si cateodata scriu pe blogu’lu’Voicu.Este un blog slabut,unde rareori se mai intampla si altceva decat injurat PDL.Tonul il da chiar proprietarul blogului care scrie de regula prost,ca un activist mediocru cu creierul spalat.Ma distrez uneori aruncand o grenada usoara de mana,dupa care plec,lasand in urma un cor dezlantuit de vociferari si blesteme.Ai observat si tu probabil,tipii pe acolo sunt la nivelul de exprimare cu termeni de genul “pedelepre”,”pedelachei”.”securisti portocalii”,”ba-secu”,si alte asemenea pattern-uri imbecile.Ce fel de liberali or mai fi si astia,Dumnezeu stie!
18/06/2010 la 23:42
romanasul
@Intelectualul subtire
Sa fii vesel in Romania azi, nicio sansa. Iti piere cheful chiar si de a mai zimbi cind vezi cita bataie de joc este la adresa omului de rind. Mai rizi ceva prin campania electorala cind vezi candidatii ca scot oamenii sa faca curatenie pe strazi, in fata casei sau in fata usii. Si atit! In rest chin si remuscari, ca am fost pacaliti inca odata. Acum e rindul PDL-ului care mai mult ia decit da. Sa se pregateasca oare pentru viitoarele alegeri unde sa mai fure inca odata la vot? Nu m-ar mira deoarece toate premisele duc catre asa ceva.
Cind m-am referit la “noi” am avut in vedere majoritatea celor nemultumiti de activitatea ca parlamentar a d-nei Placinta. In campanie nu ne-a cerut sa ne donam salariile, sa dam o parte din pensie, salariu sau indemnizatie crestere copil si nici nu ne-a rugat sa renuntam la subventii. A ajuns in Parlament si a facut altfel decit a promis iar acum, odata luate aceste masuri, ne mai spune ca sint temporare. De ce am crede asa ceva, din moment ce acest guvern condus de copia lui Ceausescu nu are absolut nicio strategie de CRESTERE A VENITURILOR?
19/06/2010 la 11:12
ingineru'sef
@romanasul,
o fi cum spui dta,guvern condus de copia lui Ceausescu…Bine ca deocamdata nimeni nu ne-a luat dreptul de a ne striga nemultumirea pe strada,pe blog,in presa.
Nemultumirea a devenit in Romania un sport national.Suntem nemultumiti in Romania de politicieni,de guvern,de Placinta,de Basescu,.de nationala de fotbal,de vreme,de taxe,de Parlament,de presa,de calitatea aerului respirat,de dobanzi bancare,de FMI,de posetele Mmei Udrea,de tot si de toate.Avem un milion plus unu motive de nemultumire.
In acest timp insa,polonezii fac al doilea imprumut FMI.Ungurii mai cer si ei inca 25 miliarde euroi de la FMI.Noul premier al Ungariei,Orban,a castigat alegerile detasat cu promisiuni de relansare economica si prosperitate si tot ce face pana acum este sa taie salarii si sa imprumute bani de la FMI.
O fi si pe la ei pe acolo tot atata nemultumire?
19/06/2010 la 12:08
romanasul
@ingineru`sef
Nu ar trbui sa ne uitam atit de mult in ograda altuia, ci doar pentru a vedea lucrurile bune care se intimpla pe la ei.
Nemultumirea fata de toata clasa politica aflata la guvernare este data de incapacitatea acestora de a realiza ceea ce a promis in campanie cind ne-au cersit votul. Si se vede foarte clar, cum odata ajunsi acolo, nu fac nimic din ce au promis. Cu alte cuvinte: minciuna si demagogie.
19/06/2010 la 12:29
Bibliotecaru
@ ingineru’sef
Poate nu v-a luat nimeni dumneavoastră dreptul de exprimare… şi aici nu vorbesc despre banala cenzură de pe bloguri.
Ce aţi spune să existe cineva care să fie dat afară din serviciu pentru că are un blog unde este împotriva Guvernului? Ce aţi spune ca cineva să fie ameninţat, să i se facă percheziţii, să i se pună microfoane în casă pentru că are o atitudine anti-guvernamentală? Dacă un cvasi-lider de la “partidul de guvernământ” v-ar spune că a pus nişte băieţi în faţa blocului dumneavoastră şi că ieri nu aţi ieşit din casă, sau dacă ar da semne că cunoaşte conţinutul casetei de e-mail pe care o aveţi… numai pentru că aveţi o atitudine anti-guvernamentală… Dacă asemenea cazuri ar exista, ar fi sau nu ar fi “luat dreptul de a ne striga nemultumirea pe strada, pe blog, in presa”?
Pe vremuri domnul Cotabiţă avea un cântec… Ce bine-i de mine, îmi vine să-mi strig fericirea pe străzi… Nu vă grăbiţi să credeţi că dreptul de a fi nemulţumit este chiar atât de liber. Unii sunt tonomate, altele sunt “păsărici”… haideţi să ne mai gândim o dată la această libertate.
Am aflat, de exemplu, că Realitatea TV este o mare evazionistă fiscală, ni s-a comunicat această concluzie cu mult timp înainte de a se încheia investigaţia şi încă de la cel mai înalt nivel. Vedeţi cumva ca Realitatea TV să fie executată silit pentru datoriile la stat, aţi auzit cumva o de o acţiune în judecată sau orice altă acţiune în afară de declaraţiile neoficiale a unor lideri ai acestei ţări care nici nu ar trebui să se exprime în această direcţie, că nu e treaba lor să fie purtători de cuvânt la ANAF…
19/06/2010 la 14:27
ingineru'sef
@Bibliotecaru,
in ceea ce ma priveste pe mine,nimeni si nimic nu-mi ingradeste dreptul de a-mi striga nemultumirile.Nici nu am auzit de cazuri de genul celor enumerate de dvs.Dvs aveti date concrete?
Printre cei 8 parlamentari de Vrancea,cu 2 am copilarit,vecini de bloc si scara fiind.Bineinteles ca am ramas buni prieteni pana azi,desi in cazul unuia dintre ei,ne desparte o lume.(politica).Cu alti 2 parlamentari am relatii de prietenie si respect,insa intalnirile sunt ocazionale.Cu un al 5-lea,am fost coleg de liceu(el mai mare cu 2 ani),dar am ramas in relatii cordiale.In fine,ultimii 3 parlamentari nu ma cunosc si nu au habar de existenta mea ca entitate fizica si morala si nici nu banuiesc cat au pierdut din chestia asta.(emoticon cu ras).
Ce sa-i faci,in orasele provinciale toata lumea cunoste pe toata lumea.De fapt altceva doream a va spune.
De cate ori stau de vorba cu parlamentarii mei,fost vecini de scara de bloc,sunt de o vehementa rara,cum nu ma vedeti aici pe blog,unde sunt masurat si echilibrat.Desi sunt de la partide diferite,ii acuz in bloc de toate relele Romaniei,de esecul clasei politice,de ratarea tuturor tintelor politice,de dezastrul in care ne aflam.Discutiile sunt de regula violente,imi strig nemultumirile,vorba colegului de blog “romanasul”,dar invariabil ne despartim tot prieteni.Pana acum nu am fost dat afara de nicaieri,nu m-a “vanat” nimeni,nu m-a amenintat nimeni,nu m-a inregistrat nimeni.Incat va intreb nedumerit,la ce va referiti cand spuneti “Nu vă grăbiţi să credeţi că dreptul de a fi nemulţumit este chiar atât de liber. Unii sunt tonomate, altele sunt “păsărici”… haideţi să ne mai gândim o dată la această libertate.”?
19/06/2010 la 14:40
Bibliotecaru
@ ingineru’sef
Am înţeles…
Ei bine… să vedem mai întâi cu pierderea locului de muncă…
http://sfinx777.wordpress.com/2008/11/21/sfinx667-primul-blog-din-romania-sanctionat-i/
19/06/2010 la 14:41
Bibliotecaru
http://sfinx777.wordpress.com/2008/11/23/sfinx667-primul-blog-din-romania-sanctionat-ii/
19/06/2010 la 14:41
Bibliotecaru
O puteţi întreba şi direct pe proprietara blogului, sunt convins că vă veţi primi amănunte.
19/06/2010 la 14:47
Bibliotecaru
Intimidarea oamenilor de afaceri…
http://cuboltasipresiune.blogspot.com/2010/06/oamenii-lui-vasile-blaga.html
19/06/2010 la 14:47
Bibliotecaru
şi
http://cuboltasipresiune.blogspot.com/2010/06/reactie-la-cazul-danielei-maxim.html
19/06/2010 la 14:56
Bibliotecaru
Am să fiu delicat şi nu voi face o listă cu ameninţările mai mult sau mai puţin transparente pe care le-am primit chiar eu, şi încă de la oameni politici cunoscuţi, pe blogul altor oameni politici cunoscuţi, în public şi pe faţă…
Este drept că eu nu-i cunosc pe aceşti politicieni personal, m-am ferit de această cunoaştere a realităţii. Prefer să fiu mai puţin cunoscut şi mai ferit de eventualele decepţii. De altfel sunt atins de scleroză, asta este un dezavantaj, sunt însă extrem de uşor de ţinut minte, nimeni nu reuşeşte să mă uite (de vină sunt probabil desele coşmaruri
) ceea ce reprezintă deja un avantaj pentru mine.
19/06/2010 la 15:24
ingineru'sef
@Bibliotecaru,
veti fi inteles,desigur,ca ma refeream doar la experienta mea personala.Nu am timp acum,caci ma grabesc spre un gratar de criza,dar voi studia exemplele furnizate de dvs,desi cazul Ioannei D’Arc de Resita comporta mai multe discutii.Chiar ati primit amenintari personale?
19/06/2010 la 15:41
Bibliotecaru
@ ingineru’sef
Nu o luaţi dramatic…
20/06/2010 la 12:56
danb
@ Ingineru Sef
Subscriu si eu la capitolul cu amenintarile. Si eu am fost amenintat si unele amenintari s-au pus si in practica. Mi-a fost data afara sotia din servici, in timpul campaniei mi-era zgariata masina aproape zilnic iar amenintarile la integritatea fizica au facut si subiectul unor articole de presa si al unui dosar penal. In cazul meu vinovat de aceste probleme a fost partidul de guvernamant din Vrancea, PSD.
De aceea ma gandesc ca Bibliotecaru nu vorbeste de pereti si inclin sa-l cred.
20/06/2010 la 13:10
Bibliotecaru
Ei bine, eu nu am nevastă şi nici maşină, nu am nimic de valoare… cel mult ar fi putut să-mi însceneze ceva penal… să-mi dea statul masă şi casă… sau să mă scutească de viaţa mizerabil şi să-mi tragă un glonte în cap.
Probabil însă că nu am deranjat chiar atât de tare. Dar am auzit că se redeschide canalul… special pentru intelectuali.
20/06/2010 la 13:11
Bibliotecaru
*mizerabilă
20/06/2010 la 18:24
ingineru'sef
Din tot ce am vazut pana acum,cel mai simplu mod de a te pricopsi cu o excludere dintr-un partid politic este sa fii membru PNL.Iata:
http://www.mediafax.ro/politic/romeo-postelnicu-propus-pentru-excluderea-din-pnl-dupa-participarea-la-o-intalnire-a-pdl-6433419/
Ma intreb daca intransingentul domn Nini i-ar cauta pe toti liberalli la cotizatie,or mai ramane macar 20 de insi in PNL Vrancea?
20/06/2010 la 19:08
Bibliotecaru
@ ingineru’sef
Evident că nici un unui membru PNL nu i se poate interzice să meargă undeva şi nici să voteze ceva anume, plata cotizaţiei însă este o obligaţie expresă (şi cred că la fel este în fiecare partid) conform statului PNL, art. 16, alin 1, lit. g. Pe de altă parte, art. 21 spune explicit care poate fi motivul excluderii din partid şi acolo nu este motivul neplăţii cotizaţiei. Neplata cotizaţiei este prevăzută…
Articolul 24
Se socotesc abateri mai puţin grave decât cele prevăzute de art. 21 din Statut şi se sancţionează cu luarea de măsuri disciplinare:
a) neparticiparea repetată şi nemotivată la activităţile organizaţiei sau ale organismului din care face parte;
c) neplata cotizaţiei pe timp de 6 luni, în mod nejustificat;
d) neplata cotizaţiei pe timp de 3 luni, abatere care atrage de drept sancţiunea prevazuă la art. 23, alin. (1), lit. e);
Dar…
La litera f) se spune:
f) în cazul cumulării abaterilor de la lit. a şi c se poate aplica sancţiunea prevăzută la art. 21 din prezentul Statut.
Iată de ce plata cotizaţiei devine importantă în acest context.
21/06/2010 la 08:52
Intelectualul subţire
Bibliotecaru
Din câte ştiu eu , amazoana de Caraş – Severin a fost lider de sindicat la o casă de copii iar acolo a intrat cu conducerea în conflict . Adică ura faţă de portocalii o are ca urmare a acestor conflicte . Am avut şi eu cu ea mai multe diferende , îi ştiu gradul de toleranţă şi înclinarea spre diferite scenarite şi teorii ale conspiraţiei . Când îi intră în cap ceva , chiar atunci când face confuzii uriaşe între persoane , nickuri , e jale , o ţine pe a ei definitiv . Aşa că eu am mari dubii în ce priveşte percepţia ei asupra realităţii .
Cât despre toleranţă şi decenţă în limbaj , aş putea spune ca Vadim Tudor are un limbaj echilibrat în fiţuica lui : blesteme , şobolănimea portocalie , hiene , criminali etc .
21/06/2010 la 09:07
Bibliotecaru
@ Intelectualul subţire
Când spuneţi “amazoana de Caraş – Severin”, la cine vă referiţi?
21/06/2010 la 10:17
ingineru'sef
@Bibliotecaru,
ma bag si eu in vorba…Intelectualul subtire se refera la persoana pe care eu am numit-o mai sus Ioanna d’Arc de Resita,respectiv Sibilla.Si daca tot veni vorba,mie nu-mi este clar in ce mod a fost sanctionat blogul dsale.Din cate am inteles,sanctiunea,daca a existat,a vizat aspecte profesionale si administrative.
21/06/2010 la 10:49
Bibliotecaru
OK, acum am înţeles.
Blogul domniei sale nu a fost sancţionat cu nimic. A fost dată afară de la locul de muncă pentru cele scrise pe blog.
Nu am sesizat un vocabular excesiv de violent la domnia sa, dar chiar să fie aşa, tot nu este un motiv de pierdere a locului de muncă. Scrie în Codul Muncii că nu ai voie să spui ce crezi pe blog? Cum ar fi ca domnul Vadim, dat exemplu mai sus, să fie dat din Parlamentul European pentru ce scrie în ziarele domniei sale… Şi spun asta având în vedere că regulamentul Parlamentului European, spre deosebire de regulamentul Parlamentului României, prevede sancţiunea retragerii mandatului (Articolul 153, europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+RULES-EP+20091201+TOC+DOC+XML+V0//RO&language=RO).
21/06/2010 la 11:20
Intelectualul subţire
Bibliotecaru
Dacă a fost dată afară din cauza blogului bineînţeles că e o greşeală . Dacă a fost dată abuziv afară pentru motive imaginare este o greşeală .
Eu cred că de fapt blogul ( virulenţa blogului ) este urmarea diferendelor cu conducerea şi nu invers ( adică a început războiul cu pdl-ul după aceste evenimente ) . Repet , din ce am înţeles eu , presiunile asupra ei s-au datorat poziţiei sale de sindicalist incomod şi nu blogului .
Cât despre vocabular …Dacă cele patru monstre de expresii nu vă pun pe gânduri … Mie , unuia , nu mi-ar trece prin cap să-l fac pe vreunul şobolan portocaliu , galben sau roşu , să-l fac criminal , să-l blestem să nu-l ierte niciodată Dumnezeu etc ..Oricum , să-i dea Dumnezeu sănătate , pe mine acest personaj mă întristeză ( cu toate că am avut şi zile bune , când am putut să mai comunicăm , pe alte teme , nu politică ) , îmi aduce aminte de intoleranţa anilor 90 , de violenţă , de virulenţă excesivă , de reacţii extreme .
21/06/2010 la 12:10
intelectualu'gdsist
@All
Ma bag si eu in vorba. “Amazoana” de CS are caracteristici bovarice. Iar baleiajele de la “furnica” la extrema virulenta o fac lipsita de credibilitate. Plus ca are nevoie permanent de asigurarea ca nu deranjeaza gazda, cere aprobare, ceea ce inseamna ca nu e sigura pe ce spune.
Ciclotimia, desigur, mai intalnita la partea feminina, este evidenta in textele sale. Ca sa nu mai vorbim de fixatiile, obsesiile si teoriile conspirationiste din care nu poate iesi.
Iar abordarile gen “sobolani” si alte asemenea, tradeaza doar un vocabular sumar si imaginatie precara.
@Bibliotecaru
Mie nu mi se pare ca ceea ce i s-a intamplat este pedeapsa si prigoana politica. In orice institutie, fiecare trebuie sa stie ca exista limite pana la care se poate merge cu discutiile pe marginea deciziilor si hotararilor autoritatii (managementului), altfel unde am ajunge? Sindicalismul labartat, unionismul gras si unsuros al anilor’90, este, din fericire, istorie. Si astazi ne putem da seama cat rau a facut genul acesta de approach.
Dar mai sunt in Romania persoane care tipa “discriminare”, “politie politica” fie si daca li se atarge atentia asupra unor greseli strict legate de profesionalism. Si tiganii din Romania s-au obisnuit sa tipe ca din gura de sarpe ca romanii sunt rasisti pentru ca nu-i lasa sa fure sau sa distruga. Cred ca in general romanii mai au de invatat la capitolul respect pentru autoritate.
21/06/2010 la 12:51
Intelectualul subţire
intelectualu’ gdsist
Mi-a plăcut asta cu bovarismul şi ciclotimia . Ai dat un diagnostic ca de medic .
21/06/2010 la 13:30
Bibliotecaru
@ Intelectualul subţire
Spuneţi:
“Repet , din ce am înţeles eu , presiunile asupra ei s-au datorat poziţiei sale de sindicalist incomod şi nu blogului .”
Asta ar fi şi mai grav pentru că ar însemna, din câte îmi aduc eu aminte, încălcarea legii.
21/06/2010 la 13:32
Bibliotecaru
Eu înţeleg că apăraţi o poziţie PDL-istă prin cele ce le spuneţi mai sus. Nu mă deranjează, dar nici nu-mi schimbă percepţia că s-a comis un abuz.
21/06/2010 la 14:14
Intelectualul subţire
Bibliotecaru
Nu apăr nicio poziţie pedelistă , recitiţi ce-am scris . Doar că mă îndoiesc că a fost dată afară din cauza blogului .
Dacă a fost dată afară pe nedrept să se adreseze justiţiei . Ştiu o mulţime de cazuri în care s-au recâştigat posturile .
Mă jigniţi dacă d-stră credeţi că aş apăra o nedreptate . Mă jigniţi cu atât mai mult dacă d-stră credeţi c-aş apăra o nedreptate pe considerente de simpatii politice .
21/06/2010 la 14:48
Bibliotecaru
@ Intelectualul subţire
Stimate domn,
Eu nu v-am vorbit susţinând o părere personală. V-am oferit adresa blogului ca, în caz că aveţi întrebări sau nedumeriri, să puteţi întreba direct persoana în cauză. Eu nu aveam o părere despre eveniment, v-am oferit o informaţie. Care este adevărul nu ştiu şi nici nu mă interesează exact. Am o poziţie de apărat ca să susţin partea unui salariat vs. şefii salariatului din PDL? Trebuie să demonstrez ceva? Spuneţi că nu din cauza blogului, ci din cauza sindicatului… ceea ce este cu atât mai grav dacă s-a întâmplat asta. Din câte îmi aduc eu aminte, Codul Muncii protejează pe cine este reprezentant al salariaţilor sau membru ales în conducerea sindicală sau care a fost membru în acest organ pe o perioadă de minimum doi ani, tocmai pentru a înlătura abuzurile. Poate că între timp s-a schimbat, poate că îmi amintesc greşit…
Dacă nu sunteţi de acord că acesta este un abuz de natură politică, e OK, nu mă deranjează.
Eu nu spun că sunteţi activişti ai PDL, dar, prin atitudine, protejaţi o poziţie PDL-istă, şi dumneavoastră şi intelectualu’gdsist, ceea ce nu înseamnă nici că sunteţi simpatizant PDL şi nici că doriţi să faceţi asta.
Mi s-au cerut exemple şi am dat exemple. Nu sunteţi de acord cu exemplele mele, asta este, nu e nici o problemă, nu aveam nimic de demonstrat… Eu nu simt astăzi societatea românească ca şi când libertatea de exprimare este un lucru garantat, domnia voastră puteţi să simţiţi altfel… nu trebuie să fim toţi la fel.
21/06/2010 la 15:58
ingineru'sef
@Bibliotecaru,
eu nu sunt de acord nici cu celalalt exemplu,cu proprietareasa unui magazin din Agas,jud Bacau.Noi vorbeam in general despre libertatea de a-ti striga nemultumirea si in particular de a-ti o striga pe bloguri.Cazul de la Agas nu este nici una, nici alta,ci un caz des intalnit in Romania,din pacate,de intimidare politica.Asta daca ar fi s-o cred pe cuvant pe proprietareasa, pentru ca in imagini vad un grup de indivizi executand un ritual, inteleg stravechi in zona,fara bruscari,amenintari sau loviri.Bineinteles ca,daca respectivii au comis o intimidare,este un lucru reprobabil,indiferent de culoare politica.Dar,repet,noi vorbeam despre libertatea de a-ti striga nemultumirile si,din punctul meu de vedere,nici cazul din jud Bacau,nici cazul din Caras-Severin nu se incadreaza in speta.
Eu as fi mult mai interesat de amenintarile,mai mult sau mai putin voalate,venite pe adresa Bibliotecarului.Sunteti o voce critica redutabila,o constiinta treaza,neangajat politic sau administrativ,cu sustineri decente si argumentate.Din acest punct de vedere,orice adiere de amenintare sau intimidare la adresa dvs le gasesc absolut inacceptabile.
21/06/2010 la 16:54
Bibliotecaru
@ ingineru’sef
Problemele mele nu sunt importante.
21/06/2010 la 20:45
danb
@ toata lumea
Daca va plictisiti de Ioana de CS va propun ca subiect de discutii noul concept despre modul de stabilire al cuantumului pensiilor, concept prezentat de onor ministrul Vladescu.
Conceptul este extrem de simplu si suna asa ; ” Dam cat avem”.
Adica domnul Vladescu introduce decuplarea totala a pensiilor de contributiile pensionarilor, nivelul contributiilor avand doar rol orientativ.
Astept cu interes parerea tuturor relativ la aceasta contributie a domnului Vladescu la teoria pensiilor. Mie personal mi se pare furt.
22/06/2010 la 14:25
Intelectualul subţire
danb
Dezvoltă subiectul cu pensiile că nu ştiu nimic despre noul concept . Dacă e de criticat , criticăm ! Dacă e de furat , furăm ! Pardon , am vrut să spun că facem un scandal monstru !
Cu toate că sloganul ” Dăm cât avem !”…nu sună foarte rău . ” Dăm chiar dacă n-avem ” ar suna mai naşpa …Mă rog …Despre ce e vorba ?
22/06/2010 la 17:28
danb
@ Intelectualul subtire
Vladescu a propus un amendament la legea pensiilor care prevede ca punctul de pensie sa fie calculat pe viitor in functie de transferurile posibile de la buget, transferuri destinate echilibrarii bugetului de pensii.
Avem urmatoarele date aproximative; 4 milioane contribuabili, 7 milioane de pensionari, salariu mediu 2010-2000 RON, CAS- 10,5%
Presupunand ca la anul Vladescu nu mai vrea sa faca nici un leu transfer si bugetul de pensii se finanteaza numai din contributiile salariatilor, ajungem la o pensie medie de 240 RON fata de 737 RON in 2009, deci o scadere cu 67%.
Sigur, matematic treaba e corecta dar legal e furt. Pt. ca e neinteresant pt. contribuabil ce face statul cu contributia lui pt. pensie, daca face plasamente sau ii foloseste in alta parte, dar cand iese la pensie e musai sa-i dea pensia corecta, conform contributiei. Parerea mea.
22/06/2010 la 17:41
danb
@ Intelectualul subtire
In calcul am luat in considerare varianta fericita ca numarul salariatilor se mentine constant ori deja multi au inceput sa renunte la calitatea de salariat si se refugiaza in PFA-uri.
22/06/2010 la 18:01
danb
Tot in legatura cu pensiile l-am ascultat astazi pe un domn Staicu de la PDL care explica foarte convins de el ca aceste masuri sunt necesare pt. ca din cele 7 milioane de pensii doar 1,8 sunt pensii la limita de varsta, restul fiind de boala, de handicap, etc.
Domnii de la PDL prin reprezentantul dansilor, acest domn Staicu, dovedesc clar ca au o idee foarte aproximativa despre cum functioneaza un sistem de pensii si in general o imagine foarte ciudata despre macroeconomie.
Pensiile de boala si de handicap nu au ce cauta in bugetul de pensii ci sunt cu totul alt gen de asigurari si ar trebui in mod logic sa aiba un buget separat.
Cu toata dragostea fata de PDL incep sa ma indoiesc serios de cunostintele acestor domni care ne conduc si despre capacitatea dansilor de a judeca rational.
22/06/2010 la 18:45
Intelectualul subţire
danb
Eu tot nu m-am lămurit care este pensia corectă , conform contribuţiei . Presupun că dacă întreb iar enervez lumea aşa că mă abţin . Doar un mic asterisc : să zicem că năvălesc 12 milioane de salariaţi chinezi în economia românească , atunci pensiile vor creşte toate aproximativ de trei ori ? Indiferent de contribuţie ?
Oricum , în afară de nedumeririle mele , simt că mă ia cu nervi . Mă tot întreb cum am ajuns aici , cum de-au rămas 4 mil. de salariaţi şi 7 mil . pensionari . Răspunsurile le cam ştim cu toţii dar tot nu mă pot opri să întreb .
Revin mai târziu , trebuie să plec .
22/06/2010 la 19:03
Bibliotecaru
Mă îndoiesc că 10,5% se duc către pensii, cred că sunt mul mai puţini.
Pensionarii la limita de vârsta cu stagiul complet de cotizare, adică cei care trebuiesc plătiţi din Fondul Naţional de Pensii sunt în jur de 2,2 milioane.
Restul, conform legii actuale (că cea nouă nu a intrat în vigoare) trebuie subvenţionaţi, măcar în parte, de stat.
22/06/2010 la 19:41
danb
@ Intelectualul subtire
Relativ la pensia “corecta”
Cum si nemtii au acelasi sistem de finantare ca si noi am sa ma refer la functionarea sistemului lor de pensii.
Omul plateste de-a lungul vietii, conform legii, un anumit procent la fondul de pensii. Nemtii aplica o dobanda anuala de 5% la aceste sume. In final cand omul a iesit la pensie are a anumita suma adunata.
In acel moment dupa suma adunata si durata de viata medie i se stabileste pensia. Din acel moment pensia nu se mai poate modifica decat daca se ajusteaza cu inflatia, deci singura modificare este doar de crestere.
Conform acestui model este clar ca o scadere a pensiei este furt.
La noi diversele guverne au creat un balamuc complet in sistemul de pensii, prima data Stolojan si aia care au mai fost prin acea inflatie galopanta astfel incat omul nu mai stia cat a contribuit, dupa aia Tariceanu cu maririle lui de pensii fara nici o justificare economica si tot asa. Tariceanu a oferit o explicatie halucinanta pt. maririle pe care le-a operat spunand ca economia mergea bine si de aia si-a permis. Ori economia nu are nici o legatura cu pensia, pensia e ca un contract cu o banca, doar ca banca e statul.
Formula de calcul a pensie in Romania nu stiu daca exista ea fiind inlocuita de legi dar moral, logic si legal ar trebui sa existe si o formula matematica de calcul a pensiei conform contributiei. Pensia care rezulta conform acelei formule e pensia “corecta” si de aia nu ai voie sa te atingi ca stat.