La inceputul lunii am fost la Paris pentru a participa la Adunarea Generala a Federatiei Franceze de pret-a-porter feminin.
Cand am primit invitatia m-am gandit la ce onoare mi se face, intrucat aceasta lume exclusivista nu primeste la ea acasa decat persoane cu renume in domeniu. Era pentru mine un motiv de mandrie, dar si o ocazie de a cunoaste lume influenta, cu care poti incheia parteneriate avantajoase pentru aceasta industrie, pe care o numesc industria mea de suflet.
Ceea ce am trait acolo, ceea ce am aflat si persoanele cu care am intrat in contact sunt insa mult mai mult decat ideea cu care am plecat la drum. Si vreau sa va spun de ce. Adunarea Generala a avut loc sub inaltul patronaj al unei femei cu un destin de exceptie: Christine Lagarde, ministrul Economiei si Finantelor din guvernul francez. A venit la reuniune direct de la aeroport, dupa o vizita la Chicago si un drum obositor cu avionul, ca sa arate cat de mult sustine acest sector de activitate. A stat de vorba cu toti cei prezenti acolo si le-a dat asigurari de sprijinul ei personal si de cel al cabinetului din care face parte. Ne-a spus: “Mizati pe inovatie! Cat timp oamenii se vor imbraca, vor avea nevoie de nou.” Ma uitam cat de natural si firesc se purta, cum zambea, iar de celalta parte cat de ocrotiti se simteau acesti oameni, foarte importanti in domeniul lor, stiind ca au de partea lor sustinerea acestei femei… Am fost coplesita de atentia pe care autoritatile o acorda industriei de pret-a-porter, industrie fanion a Frantei. Insusi presedintele Sarkozy s-a implicat intr-o maniera care doar la noi ar fi fost considerata partinitoare, un favoritism, la ei a fost o masura salvatoare si toata lumea a receptat-o ca atare. Concret, a dispus schimbarea tuturor uniformelor scolare (da, elevii francezi poarta uniforme!) ca sa dea de lucru fabricilor de textile. Si asta in ideea ca moda, alaturi de vinurile frantuzesti, branzeturile lor, tot ceea ce inseamna gastronomie si evident cultura, face parte din identitatea poporului lor.
Sa revin acum la Christine Lagarde si sa va povestesc de ce este ea atat de speciala. Este prima femeie din istoria economiilor G8, numita in functia de ministru al Economiei si Finantelor, a doua pozitie ca putere din guvernul francez, dupa cea a premierului. In 2008, Lagarde a ocupat locul 14 in topul celor mai influente femei din lume, facut de Forbes Magazine. Si ca avocat, Christine Lagarde a mai bifat o premiera, fiind prima femeie care a fost numita presedinte al firmei internationale de avocatura Baker & McKenzie. A primit cea mai inalta distinctie a Republicii Franceze – Légion d’honneur. In luna noiembrie a anului trecut Financial Times a declarat-o cel mai performant ministru de Finante din zona euro. Cand Christine Lagarde vorbeste, toata lumea financiara isi ia notite.


40 comentarii
Feed-ul pentru comentariile acestui articol
24/06/2010 la 14:17
Intelectualul subţire
Bibliotecaru
Tot aţi spus că vă e teamă că Boc a încălcat legea şi că asta e durerea cea mai mare a dstră . Eu nu ştiu dacă a încălcat-o sau nu . De aceea zic să aşteptăm verdictul CCR de astăzi şi ne lămurim .
24/06/2010 la 14:18
ingineru'sef
Intr-adevar,o femeie remarcabila.
24/06/2010 la 14:25
Intelectualul subţire
danb
Eu când ţi-am zis …De ce mă chinui tu pe mine ? Of , of, bătrâneţile mele …
Trebuie să-ţi zic că nu sunt de acord cu modul ultrasimplist în care vezi lucrurile privind rolul BNR-ului . Trebuie să-ţi spun că şi subiectul trecerii campaniilor de presă comandate la puncte vulnerabile ar trebui disecat mai pe îndelete . Sunt de acord cu unele exemple date de consilieri . Oricum , e periculos să te apropii de subiectul ăsta fără maxim de atenţie şi precauţie . Imediat vor sări oamenii să te acuze că vrei să pui botniţă presei .
Colaborat cu Realitatea şi Dan Diaconescu , spiritele se înfierbântă .
24/06/2010 la 14:37
ingineru'sef
@danb,
vorbeai pe ultimul fir despre un atac la adresa presei.O fi asa,nu te contrazic.Numai ca exprimarea din documentul CSAT nu se refera la presa in general,ci la:
“fenomenul campaniilor de presă la comandă cu scopul de a denigra instituţii ale statului, prin răspândirea de informaţii false despre activitatea acestora”, dar şi “presiunile exercitate de trusturi de presă asupra deciziei politice în vederea obţinerii de avantaje de natură economică sau în relaţia cu instituţii ale statului”.
Imi aduc aminte acum de campania turbata dusa la Realitatea si Antena de “ziaristul”Sorin rosca Stanescu si acolitii lui pe tema implicarii presedintelui Basescu in traficul international de arme destinate teroristilor arabi.Mai tii minte?Bineinteles ca toate informatiile s-au dovedit a fi false,iar toata campania,comandata sau nu,a vizat denigrarea unei persoane care reprezinta statul roman.Ce parere ai,are vreo legatura cu formularea din documentul CSAT?A determinat aceasta campanie vreun gram suplimentar de vulnerabilitate(ah,urasc cuvantul asta!)pentru statul roman?
24/06/2010 la 14:55
danb
@ Ingineru Sef, Intelectualul subtire
Voi n-ati citit ce-a postat doamna senator ? Pana la urma e blogul dansei. Tema discutiei e pret a porter.
Despre celelalte eu mi-am zis punctul de vedere si nu sunt sanse sa mi-l modific, cel putin nu cu argumente de genul celor prezentate de voi. Asta e, Base a scapat haturile din mana si habar n-are unde se duce caruta.
24/06/2010 la 15:08
Bibliotecaru
@ Intelectualul subţire
Păi să aşteptăm, de ce să nu aşteptăm.
Numai să ne înţelegem, cât timp aşteptăm, emiţând o lege abuzivă (nu e cuvântul potrivit, dar nu ştiu cum să-i spun altfel) cu principiile de drept nu poţi încălca legea, ci doar principiile de drept care susţin legea. Emiterea unei legi noi are capacitatea de a rescrie prevederile legilor vechi. Dacă legile scăderii pensiilor şi salariilor este declarată în conformitate cu prevederile Constituţioanle, există şi consecinţe imprevizibile. Dacă CCR este de acord cu folosirea acelui articol din Constituţie care permite restrângerea exerciţiului unor drepturi sau al unor libertăţi (art. 53) nu înseamnă că domnul Boc a încălcat legea, ci că principiile constituţionale s-au modificat prin acest precedent al deciziei CCR. Dacă se consideră că dificultatea financiară a României se înscrie undeva în apararea securitatii nationale, a ordinii, a sanatatii ori a moralei publice, a drepturilor si a libertatilor cetatenilor; desfasurarea instructiei penale; prevenirea consecintelor unei calamitati naturale, ale unui dezastru ori ale unui sinistru deosebit de grav vă supun atenţie şi o consecinţă a acestui fapt. Există scris, negru pe alb, în strategia naţională de apărare elaborată de CSAT care sunt principalele vulnerabilităţi ale României.
În acest context, s-ar putea să ne gândim la o consecinţă logică prin care, haideţi să luăm ceva de la începutul listei, “diminuarea capacităţii de aplicare a legii de către unele instituţii ale statului”, să fie un motiv de securitate naţională şi, iarăşi în consecinţă legică, să se aplice art. 53 pentru a impune legea. Vă daţi seama de consecinţe?
Dreptul naţional şi internaţional se bazează pe principiile de drept, care vin, în mare parte, de acum mai bine de 2000 de ani, tocmai pentru a construi o coerenţă legislativă. În momentul în care se interpretează legea fără a ţine seama de principii, speculând ambiguitatea legii şi dualismul interpretării, se deschid mii de uşiţe cu final imprevizibil, pentru că se spulberă doctrina juridică, suportul filosofic al justiţiei.
Dacă CCR spune OK, legea e bună, sistemul constituţional se schimbă şi sutele de ani în care nimeni nu a îndrăznit să conteste un principiu se dovedeşte un lucru greşit.
24/06/2010 la 15:11
danb
Ca sa completez il consider pe domnul Basescu direct responsabil pt. tot ce se intampla sau se va intampla. A impus 4 ministri in guvern care nu aveau nici un fel de experienta politica sau aveau performante slabe sau inexistente in pozitii similare. Ministrii lui, ai lui Basescu, au suferit cele mai mari critici din partea opiniei publice si au adus cele mai mari daune imaginii partidului. Asta e realitatea. In plus are drept consilieri doar pupincuristi care nici ei nu cred ce spun si provoaca doar repulsie opinei publice. Daca asta e bine, e OK, daca nu, poate ar trebui luate niste masuri.
24/06/2010 la 15:14
ingineru'sef
@danb,
n-am nici cea mai vaga intentie sa-ti schimb punctul de vedere.Hai,incepi tu cu niste consideratii despre pret a porter?Promit sa raspund on-topic.
24/06/2010 la 15:14
Bibliotecaru
@ danb
Eu aş fi discutat despre prêt-à-porter, dar cum nu am văzut nici o poză… Personal nu am nici o părere despre Christine Lagarde, nici nu ştiu cine e. Am citit, am captat informaţia, dar nu-mi văd ce aş putea să comentez.
24/06/2010 la 15:55
danb
@ Ingineru Sef
Nici eu nu ma prea pricep la prêt-à-porter. Dar din cate stiu eu si Nausica Mircea e invitata permanenta la acest gen de manifestari si Nausica Mircea nu e vreo chestie, are o croitorie in centru care face rochii de nunta in principal.
Doamna senator spune ca e totusi o chestie si as vrea sa ma luminez si eu daca asa sta situatia.
Wikipedia spune ca prêt-à-porter ar insemna productie industriala de masa.
Ar parea sa fie o treapta superioara fatza de productia in sistem lohn de pana acum.
Cred ca e o evolutie in directia pe care o sugera doamna senator de a-si construi o marca proprie.
Este un pas indraznet sa concurezi cu cei care au deja o marca si cu toata dragostea cred ca intre doua piese de aceeasi calitate intre Nike sau Chanel si Placinta oamenii vor alege marca consacrata.
02/05/2011 la 17:37
Karson
Thanks for sharing. Awlyas good to find a real expert.
24/06/2010 la 16:21
Intelectualul subţire
danb
Chiar îmi place să te ascult vorbind de prêt-à-porter, pari că te pricepi mai bine la confecţii decât la politica BNR sau cenzura presei .
Be cool , am glumit !
P.S. Să-ţi modifici tu punctul de vedere ?! Mai degraba cade luna pe pământ , se modifică viteza luminii , se termină Universul …
24/06/2010 la 16:24
Intelectualul subţire
Bibliotecaru
Aţi încercat vreodată să prindeţi un păstrăv cu mâinile goale ? Aşa senzaţie am eu cu dstră . Şi cred că şi Ingineru Şef .
Pe bune , trebuia să vă faceţi avocat .
24/06/2010 la 16:26
Bibliotecaru
@ danb
Sau sunt prea bun comentator de modă, sau prea slab… Aş paria pe a doua variantă.
Nausica Mircea lucrează cu doamna Columbeanu şi Dana Lepădat… Miresele din “Do you feel”, de exemplu, mi s-au părut absolut spectaculoase… desigur, nu chiar haute couture, dar nici destul de “purtabile” pentru un prêt-à-porter. Pe mine mă trimitea cu gândul spre un chahut-cancan alb, un antagonism pur şi voluptuos cu vedere la jartieră, totul în aceiaşi imagine…
Mă abţin însă să comentez mai mult. După ce l-am criticat pe domnul Răzvan Ciobanu, am luat prea multe bobârnace.
24/06/2010 la 16:27
Intelectualul subţire
O glumă .
Danb spune : ” Ministrii lui, ai lui Basescu, au suferit cele mai mari critici din partea opiniei publice si au adus cele mai mari daune imaginii partidului. Asta e realitatea.”
Eu aş fi încheiat cu : “Asta e Realitatea.”.
Se amuză cineva ? Cum ?! Nimeni ?!
24/06/2010 la 18:14
danb
@ Intelectualul subtire
Adica tu esti de parere ca Vladescu, Funeriu, Seitan si Dumitru basca EBA sunt apreciati de opinia publica si fac bine PDL-ului ?
Sigur, e un punct de vedere.
Deocamdata in politica eu am castigat toate campaniile in care am fost iar mai bun decat economistii BNR pretind ca sunt pt. ca nu eu am bagat tara in rahatul asta ci dansii. Deci pana la proba contrarie sunt mai bun.
24/06/2010 la 18:19
danb
@ Intelectualul subtire
Probabil ca datul foc in public al fotografiilor celor mentionati este un fel de omagiu la poporul roman.
24/06/2010 la 18:52
Intelectualul subţire
danb
Nu văd problema cu Funeriu . Cam nimeni din PDL nu e apreciat de opinia publică ACUM . Punctual : EBA face foarte rău , Vlădescu face rău , ceilalţi …după posibilităţi .
Dar câte campanii ai făcut , veteranule ?
Nu BNR a băgat ţara în rahat . Părerea multora ( inclusiv a mea ) este că-i singura structură profesionistă de pe la noi . Politica de două parale a băgat ţara în rahat .
Asta cu dat foc …E clar că nu-i popular PDL-ul . Pe cine ai vrea să aduci să le spună românilor să strângă cureaua ? Crezi că Brad Pitt şi cu Angelina Jolie , dacă ar fi membri pedele , ar avea mai mult succes în explicarea măsurilor ?
24/06/2010 la 19:02
danb
@ Intelectualul subtire
Stii ce-am observat eu la politicienii portocalii si in general la toti politicienii. Cand sunt impreuna se lauda unii pe altii, se mangaie pe cap si pleaca acasa cu un sentiment de liniste asa, de genul ” Ma nene, da tari mai suntem”.
Cand dau de-o multime ostila insa, pica in mirare si se gandesc daca nu au gresit cumva tara.
Imi pare rau ca nu am participat la intalnirea de saptamana trecuta cu Voinescu si Stoica de la Focsani pt. ca pun pariu ca iar au stat toti cu gura cascata si au aplaudat in loc sa dea cu ei de pamant si sa-i intrebe ce dracu fac ei acolo la Bucuresti.
Poate ar fi bine ca toti sa mai discute si cu romanii si sa nu se refugieze la caldurica in sanul partidului iar membrii simpli sa scape de frica asta comunista de superiori si sa inceapa sa puna intrebari.
24/06/2010 la 23:09
Bibliotecaru
Au început meciurile? Văd că brusc a scăzut traficul web…
)
24/06/2010 la 23:40
ingineru'sef
@Bibliotecaru,
s-au si terminat deja.Italienii pleaca deja acasa,vikingii danezi asisderea.Doar Olanda se simte ca acasa in patria burilor si marsaluieste apasat catre finala competitiei.Samuraii japonezi merg si ei mai departe.
Batrana Europa a obosit si in fotbal.Este vremea tigrilor asiatici si a pumelor sud americane.
24/06/2010 la 23:56
Bibliotecaru
Oricine ar pleca acasă, tot atâtea meciuri vor fi în continuare şi tot atâţia spectatori.
Este o capcană la mijloc.
25/06/2010 la 01:04
danb
@ Intelectualul subtire
Pai 3 am facut in tara si 2 in strainatate, adica 5 in total. Si-au iesit toate bine si foarte bine. La europarlamentare nu m-am bagat si-a iesit catastrofa. Mai ai si alte intrebari ?
Eu zic ca imi ies pt. ca nu mint si ma intereseaza oamenii.
Si uite ca daca se poate nu am chef sa-mi strice munca niste nuluri ca Vladescu, Funeriu, Seitan, Dumitru si EBA.
25/06/2010 la 01:12
danb
@ Intelectualul subtire
Uitai cu BNR-ul. Asta e opinia mea, io-te mie nu-mi place ce face Isarescu si BNR-ul lui, adica tin un curs fals care nu are nici un suport economic si eu ca roman trebuie sa platesc dobanzi pentru joaca asta. Eu consider ca Isarescu si BNR-ul lui imi fura bani.
25/06/2010 la 06:48
Bibliotecaru
@ danb
Românii plătesc indirect dobânda BNR, nu şi în mod direct. Ceea ce face domnul Mugur Isărescu la BNR este să folosească valuta, în principal euro şi dolarul, ca să facă o speculaţie financiară care, prin masa mare de monedă implicată, stabileşte şi cursul. Cu alte cuvinte domnia sa cumpără euro când acesta este jos şi îl vinde când este sus. BCR îşi plăteşte dobânda împrumuturilor tocmai de la această speculaţie financiară pentru care BNR nu plăteşte taxe şi impozite ca alte bănci. România câştigă prin aceste speculaţii o monedă lipsită de fluctuaţii majore, românii pierd, în mod evident, întreg profitul şi cheltuielile BNR.
25/06/2010 la 09:12
Intelectualul subţire
danb
Şi zici că dacă mă bag în politică mă ajuţi în campanie ? Mergi la sigur cu mine , sunt un aspirator de voturi . Se pare că şi eu merg la sigur cu tine . Se pare că suntem două aspiratoare de voturi .
25/06/2010 la 09:16
danb
@ Bibliotecaru
Adica Isarescu face cu banii Romaniei speculatii ??
Aici ma multumesc sa-ti spun ca n-are voie .
Nu dom Bibliotecar, eu si dumneata platim joaca lu Isarescu, nu castiga el nimic din nici o speculatie.
Noua ni se scad pensiile si salariile pt. ca Isarescu sa aiba bani sa tina cursul.
Cursul intr-o tara normala este dat de echilibrul dintre import si export, exportatorii vin cu euro iar importatorii cu lei. E exportul puternic se intareste moneda, daca dimpotriva importul e puternic moneda e slaba.
La noi in negocierea asta intre cele doua parti intervine elefantul Isarescu cu cele 30 miliarde ale lui si nu mai stie nimeni cat e cursul normal. Si pt. cele 30 de miliarde platim noi ca stat dobanda.
Eu zic ca nu e bine ce face el, desi motivatia lui e foarte patriotica, cica sa avem curs stabil.
25/06/2010 la 09:24
Intelectualul subţire
danb
Uitai şi eu cu BNR-ul . Io-te mie-mi place ce face . Tu poate câştigi în EURO dar eu plătesc în EURO .
Tu ai o problemă cu ” corectitudinea ” . Poate din cauza germanilor . Pensia ” corectă” , cursul de schimb ” corect ” , acţiunile de la bursă cu valoare ” corectă ” …Ai auzit de relativitate ?
25/06/2010 la 09:53
Bibliotecaru
@ danb
Banii Băncii Naţionale a României nu sunt propriu-zis “banii României”. Dacă sunteţi interesat de subiect, vă recomand să citiţi începutul statutului pentru a înţelege mai bine care este rolul independent al BNR în structura instituţională a României.
http://www.euroticket.ro/legislatie/statutul_bancii_nationale.php
25/06/2010 la 10:11
Bibliotecaru
@ danb
V-am spus mai sus că cei care locuiesc în România, inclusiv străinii, plătesc banii care îi consumă şi îi câştigă BNR (că nu pot fi din altă parte), incluzând aici şi dobânzile pentru împrumuturi.
Cursul valutar are un mecanism de stabilire ceva mai complicat decât jocul import/export. Banii, în înţeles valutar, devin şi ei o marfă care se supune mecanismul cererii/ofertei. Cota de schimb valutar este o medie a schimburilor valutare pe piaţa liberă. BNR nu poate influenţa cursul valutar decât ca jucător pe piaţa financiară.
Devalorizarea leului are ca principală cauză faptul că majoritatea capitalurilor din România este de provenienţă străină. Profitul obţinut din aceste capitaluri nu se reinvesteşte sau cheltuieşte în România ci se repatriază în ţara de origine a deţinătorului de capital pentru a fi folosit acolo. Evident că, înainte să se facă acest lucru, leii se schimbă în valută, adică cererea de valută este mare, oferta de lei este mare.
Iată, de exemplu în cazul unui hipermarket, cererea de euro este dublă. Pe de o parte este nevoie de euro pentru a cumpăra produsele de import care se vor vinde în magazin, pe de altă parte e nevoie de euro şi pentru repatrierea profiturilor hipermarketului.
25/06/2010 la 10:43
danb
@ Bibliotecaru
Eu nu prea m-am prins ce vreti sa spuneti, adica romanii n-au voie sa cumpere valuta si s-o duca aiurea ?
Nu-mi dau seama ce importanta are pt. curs ca avem capital strain in Romania.
Oricum eu asa am invatat, cu importu si exportu, dumneavoastra daca stiti altfel asta e, scoli diferite.
Dar am alta tema mai interesanta.
25/06/2010 la 10:49
danb
Se pare ca talibanii portocalii sunt singurii care mai cred ca taierea pensiilor e OK.
Portocaliii moderati, asa cum ma consider si eu, plus restul tarii si CCR cred ca nu se poate.
Astept reactii din partea aparatorilor taierii pensiilor la decizia CCR.
Vreo demisie ceva ?
Eu zic ca teoretic Base ar trebui sa-si prezinte demisia, norocu lui e ca partidu mai are nevoie de el acolo unde e, dar poate un Base ceva mai intelept.
Dar la toti ceilalti nu vad nicio problema cu prezentarea demisiei sau demiterea.
25/06/2010 la 12:26
ingineru'sef
@danb,
la ce talibani portocalii te referi?
Uite, eu,de exemplu,departe de a crede ca taierea pensiilor era OK,consider in continuare ca era o masura economica utila pe termen scurt.
Ma transforma asta intr-un taliban portocaliu?
In legatura cu demisiile,eu zic s-o iei mai incet.Stii,este o vorba:sa nu-ti doresti uneori prea tare ceva,ca ti se poate intampla.Privesc oarecum amuzat la lideri politici,sindicali,oameni simpli,pensionari care,in loc sa jubileze,realizeaza de abia acum in ce deep shit am intrat.
Am vazut la tv un fragment relevant.Un pensionar care se retragea spre casa de la mitingul din fata Cotroceniului,in loc de satisfactie,avea pe chipul lui mai degraba ingrijorare.Un reporter il abordeaza cu intrebarea:
“Ati castigat,nu sunteti bucuros?”
La care batranul,cu jumatate de gura:
“Ba da…Nu stiu insa ce urmeaza acum.”
E previzibil ce urmeaza acum.Devalorizarea leului,inflatie,cresteri de taxe.In termeni de putere de cumparare,respectivul pensionar va pierde proabil mai mult de 15% din pensie.
25/06/2010 la 12:43
Bibliotecaru
@ danb
Aş vrea să citesc şi eu motivaţia judecătorilor înainte de a comenta. Părerea mea deja am exprimat-o, nu are rost să o reiau. Îngrijorarea mea este la acel art. 53 din constituţie…
Dacă acel articol 53 nu a fost contracarat şi s-a lăsat situaţia economică ca fiind o portiţă de folosire a lui, tare îmi este teamă că va urma un şir de invocări ale acestui articol după modelul folosirii OUG cu interpretarea ca “urgenţă” a tuturor lucrurilor care sunt, au fost şi vor exista pe acest Pământ. Oare ce anume nu ar putea fi urgenţă şi oare ce anume nu este o situaţie de criză? Mai mare, mai mică… Dacă folosirea art. 53 nu a fost blocată, şi eu asta cred de vreme ce legea salariilor a trecut, Constituţia va deveni un document facultativ pentru că absolut orice se va contorsiona pe baza acestui articol şi nimeni nu va mai putea opri Guvernul şi chiar Parlamentul… pentru că deja ar exista un precedent că se poate.
25/06/2010 la 13:22
ingineru'sef
@Bibliotecaru,
despre ce contracarare a art 53 vorbiti dvs?Precedentul exista de anul trecut,CC s-a mai pronuntat pe art 53 o data,chiar ati uitat?
25/06/2010 la 13:59
Bibliotecaru
@ ingineru’sef
Despre ce era vorba în “precedenta” pronunţare?
25/06/2010 la 14:43
aduceri aminte
S-a plecat de la un subiect si ….. sincer nu stiam multe despre Christine Lagarde, dar articolul m-a facut sa fac sapaturi, intr-adevar o personalitate interesanta …
25/06/2010 la 15:26
danb
@ Ingineru Sef
Cand sustii cu ardoare ceva desi stii foarte clar ca nu ai dreptate tine de talibanism.
Asa ca din punctul meu de vedere esti taliban portocaliu. Asta e.
25/06/2010 la 15:35
ingineru'sef
@danb,
ai chef de cearta?eu nu,dar daca insisti, imi fac timp si te servesc…
Tine-ti pentru tine aprecierile despre unul sau altul care are o parere sau alta.Eu nu sustin nimic cu ardoare si nici nu stiu “foarte clar ca nu am dreptate”.Sau stii tu mai bine ce stiu eu?
25/06/2010 la 15:43
ingineru'sef
@danb,
am uitat sa fac si o alta precizare,ca sa ne invatam sa folosim termenii cu sensul propriu:talibanii considera ca doar ei au dreptate,ca dreptatea lor este unica si definitiva.Nicidecum ca sustin ceva stiind ca nu au dreptate.Asa incat,mai taliban pari tu decat restul lumii prezenta pe aici.Oricum,mie nici prin gand nu mi-ar fi trecut sa te calific “taliban”.Macar din curtoazie…